Udbud af byggegrund på Skjerbovej 4, Gestelev, Ringe

Faaborg-Midtfyn Kommune udbyder ubebygget grund beliggende på Skjerbovej 4 i Gestelev til salg. Byggegrunden er beliggende tæt på tog og motorvej - kun 1 kilometer fra Ringe.

Fakta om byggegrunden

Grunden er på 2.742 m2.

Grunden er omfattet af Lokalplan 71, Gestelev landsby og udlagt til parcelhusbyggeri.

Grunden udbydes ved offentligt udbud til en fastsat pris på 910.344 kr. Prisen er inkl. tilslutning til el, vand og spildevand.

Hvis der fremkommer højere købstilbud, får alle tilbudsgivere, der har afgivet tilbud om køb af ejendommen til mindst den fastsatte pris, mulighed for at fremkomme med supplerende tilbud indenfor en nærmere fastsat frist.

Kontaktoplysninger

Udbudsrunden slutter mandag den 26. august 2024, kl. 10.00

Kommunalbestyrelsen forbeholder sig ret til at forkaste alle indkomne bud.

Udbudsmateriale kan rekvireres ved henvendelse til Ulla Meilstrup, tlf. 7253 1077, mail ump@fmk.dk

Salgsmateriale

Her kan du læse salgsmaterialet vedr. byggegrunden

Tilbudsblanket

Tilbud afgives på denne tilbudsblanket senest den 26. august 2024.

Hvis du ikke har mulighed for at udskrive blanketten, er du velkommen til at rekvirere blanketten hos Ulla Meilstrup på telefon 72 53 10 77 eller mail ump@fmk.dk.

Lokalplan

Her kan du se lokalplanen for området

BBR-meddelelse

Her kan du se BBR-meddelelse vedr. grunden

Måleblad

Et måleblad er udarbejdet af en praktiserende landinspektør og indeholder oplysninger om mål eller koordinater til skelpunkter, samt oplysninger om, hvordan skelpunkterne er afmærket. Landinspektøren anvender målebladets oplysninger i forbindelse med afsætning af skel.

Her kan du se målebladet for denne byggegrund

Jordforureningsattest

Her kan du se jordforureningsattesten vedr. matriklen

Politik og Strategi